Deel I – Nieuwe normaal

  • door

De consumententrends in het Nieuwe normaal!

Met de komst van corona is er een eind gekomen aan een oud tijdperk met vaste gewoontes en alles wat we ooit normaal vonden. Met andere woorden moesten we met z’n allen opeens afscheid nemen van het oude gewoontes om vervolgens weer te gaan wennen aan een ‘nieuwe normaal’. 

Ondertussen heeft de meeste van ons ook een manier gevonden om zich op zijn of haar manier aan deze nieuwe situatie aan te passen. Maar dat betekent dat er een aantal dingen voorgoed anders zullen worden. Dit geldt niet alleen voor tijdens de pandemie, maar ook na de lockdown zullen er een aantal dingen voorgoed anders zijn. Waarschijnlijk zullen we ons nooit meer exact hetzelfde gaan gedragen als voor de corona tijd. We hebben ons ‘nieuw normaal’ gevonden.

Kantars COVID-19 Barometer van internationaal marktonderzoeksbureau is een grote wereldwijde studie die laat zien hoe COVID-19 het leven van mensen in meer dan 50 landen beïnvloedt.

Volgens Kantar worden de spaarzaamheid, groei van e-commerce en lokaal kopen de nieuwe trends in de post-corona tijd.

Volgende keer hier meer over…

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.